Ponedjeljak, SEPTEMBER 06, 2010

DA LI STE ZNALI

Muhamed prvi, Isaa treći

DA LI STE ZNALI

Ocjene: / 14
LošNajbolji 

Magazin "Tajm" je u svojoj novoj listi ocenio da su najuticajnije osobe ove godine u svetu Dalaj-lama, Vladimir Putin, Bred Pit i Anđelina Žoli. Ovo rangiranje, međutim, nije izazvalo nikakve promene i pomeranja na listi od 100 najuticajnijih osoba u istoriji koju je sačinio i u novoj knjizi objavio kontroverzni američki profesor Majkl H. Hart. Prema ovom autoru prorok Muhamed, engleski plemić Isak Njutn i osnivač temelja hrišćanske religije Isus Hrist zauzeli su prva tri mesta.

Otkada je Hart još 1978. godine objavio prvo izdanje knjige o ljudima čije su misli i dela odlučujuće uticali da se civilizacija razvije baš u okolnosti kakve su danas, spisak je povod za oštre rasprave i osporavanja. Kasnije je komunistima kao što su Lenjin i Mao nešto smanjen značaj i svoje mesto je našao Mihail Gorbačov - ali, lista, uprkos manjim izmenama, ne prestaje da izaziva pažnju javnosti.

 

Ko su jehovi svjedoci

DA LI STE ZNALI

Ocjene: / 23
LošNajbolji 
Više nije nikakva rijetkost da negdje na ulici, u nekoj ustanovi dođeš u doticaj s jednim od njih. Neizostavno ćeš biti počašćen lijepim osmijehom ali ,obavezno, i kakvom prigodnom brošurom Kulom stražarom etc. U ovo turobno, već poodmaklo, postratno vrijeme, kada se namnožilo zla odveć na sve strane, nude nam i brošure. Sve je to uredno nama servirano.
Ovi mladi misionari se odavno ne zadovoljavaju na tijelu već se naprosto lijepe za mozak. Danas kada se nadvila opća amnezija nad Ummetom, kada terorišu terorizmom na sve strane i kada gotovo na svakoga upiru kažiprst, riječ Jehovinih svjedoka je našla svoju šansu, kao put ka «istinskom i konačnom izbavljenju», kao moćan sedativ i način sadašnjosti. Danas, uprkos protekloj ratnoj opomeni koja je trebala biti opomena u pravom smislu te riječi. Čini mi se da je jedino bošnjački narod dopustio da nad njime vrše eksperimente; jedanaest puta to dosad činili, a, kako stvari stoje, uvijek se pokažemo HIV- pozitivnim na test zaborava. Pokušava se degradirati islamski moral, a, ako ništa, svesti ga na zanemarljivu količinu za '' konzumiranje'', a naš način življenja se pokušava prikazati regresivnim po opći ''trend'', koji se kreira u u dalekim modnim i filmskim kućama '' Hollywooda'', '' Versacea'' cionističke kuće '' Hugo Boss'' i ostalih njima sličnih medijatora zla koji direktnim ili indirektnim potezima pokušavaju naškoditi muslimanima.
 

Najnovija naučna istraživanja

DA LI STE ZNALI

Ocjene: / 13
LošNajbolji 

Najnovija naučna istraživanja potvrdila superiornost islamskog načina odijevanja

Kada je psiholog Susan Fiske s timom istražitelja s Princeton Univerziteta izvršila MRI (magnetna rezonanca tijela, op. prev.), skeniranje mozga heteroseksualnih muškaraca kojima su predočene slike koje pokazuju oskudno odjevene i potpuno odjevene muškarce i žene, zaključili su da muškarci bez ikakvog odstupanja reagiraju na oskudno odjevene žene. Što 1182 manje nose, to je vjerovatnije da će frontalni korteks (najvažniji dio mozga koji se odnosi na djelovanje samorazvojnih tehnika je prednji dio kore velikog mozga, tj. Frontalni korteks regulacija neuroendokrinih funkcija, ciklusa budnosti i spavanja, raspoloženja,apetita, seksualnog ponašanja, op. prev.) i gyrus temporalis medius (važan za vizuelnu percepciju, op. prev.) ‘‘proraditi’’.icon Oprezna budi sestro muslimanko 1 - DOWNLOAD

   

Kiki karamele

DA LI STE ZNALI

Ocjene: / 5
LošNajbolji 

U doba u koja ova sjećanja dopiru još nije bilo ni pomena o budućoj najezdi kafića, tih sadašnjih najfrekventnijih i najučestalijih okupljališta mladih, okupljališta u kojima se puši, pije i đuska uz kakvu preglasnu muziku, a gdje je riječ i razgovor gotovo izgubila svoje značenje: ako ima kakvog razgovora, to je "govor" tijela, pripijenost jednih uz druge, užareni pogledi i oznojena lica.

Sve ovo je, naravno, obavijeno dimom i isprekidano raznobojnim svjetlima reflektora koji, eto, na taj način postižu izvjesnu "atmosferu", neko stanje zavodljivosti, lažne mističnosti, neki ritam života za koji niko ne zna kuda vodi, ako uopće vodi nekud, izuzev u ono što je njegov surogat, kao što je alkoholizam, droga, prostitucija.

 

SVINJSKI ŽELATIN U BOMBONIMA "KI-KI"

DA LI STE ZNALI

Ocjene: / 25
LošNajbolji 

Navode da u karamelama "bronhi" i "ki-ki" s okusom mlijeka i lješnika nema nikakvog želatina, dok ostale karamele i gumene bombone "ki-ki" sadrže želatin svinjskog porijekla.

Neke vrste karamela "ki-ki" i gumene bombone "ki-ki" hrvatskog proizvođača "Kraš" sadrže želatin svinjskog porijekla. Kako to nije navedeno na deklaraciji, ova informacija izazvala je negodovanje određenog broja bh. građana koji ne jedu hranu svinjskog porijekla.

   

Stranica 1 od 2