Kada stanovnici Dženneta u?u u Džennet, govorit ?e: "Hvaljen neka je Allah, koji nas je na pravi put uputio; mi ne bismo na pravom putu bili da nas Allah nije uputio.'' (Prijevod zna?enja El-'Araf, 43.) Da bi odre?eno djelo bilo ispravno i prihva?eno od Allaha, ono mora biti popra?eno ispravnim vjerovanjem.
Rekao je Uzvišeni: ''Onome ko ?ini dobro, bio muškarac ili žena, a vjernik je, Mi ?emo dati da proživi lijep život i doista ?emo ih nagraditi boljom nagradom nego što su zaslužili.“ (Prijevod zna?enja En-Nahl, 97.) Dakle, u ovom ajetu ispravnost i prihva?enost djela uvjetuje se sljede?om sintagmom: ''...a on je vjernik''!

Ovih  dana  mnogi ljudi masovno posje?uju osobu koja se zove Mekki Turabi, u kojoj vide lijek i rješenje za sve svoje patnje. Žele da u jednoj sekundi ili kroz jedan njegov dodir prestanu sve neda?e koje su ih pogodile zaboravljaju?i da Allah, subhanehu ve te'ala, kaže: ''Mi ?emo vas dovoditi u iskušenje malo sa strahom i gladovanjem, i time što ?ete gubiti imanja i živote, i ljetine; a ti obraduj izdržljive.'' (Prijevod zna?enja El-Bekare, 155.)
Zna?i, ?ovjeku je odre?eno da mora saburati i trpjeti  neda?e. Zašto?
Kaže Allah: ''Onaj koji je dao smrt i život da bi iskušao koji od vas ?e bolje postupati; - On je Silni, onaj koji prašta.“ (Prijevod zna?enja El-Mulk, 2.)

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

O samom  Mekkiju Turabiju, hvala Allahu, puno toga je re?eno i razjašnjeno. Me?utim, da bi sve izre?eno bilo još jasnije, potrebno je dodatno ukazati na sljede?e ?injenice:

Prije svega, Mekki tvrdi (ili njegov prevodilac) da sa tim ?udnim bi?ima, u toku razgovora ili u trenucima kada od njih prima energiju, razgovara na nekom stranom jeziku koji ni on sam ne razumije.
Islamski u?enjaci kažu da sihirbazi pišu zapise i sli?no nekim nerazumljivim i nejasnim pismom. O ?emu se zapravo radi? To nisu ništa drugo nego šifrovane poruke izme?u njega i njegovog šejtana kojem se on pokorava i koje samo oni razumiju. Ove šifrovane poruke su pune rije?i nevjerstva i ružnih govora o Allahu kako bi se sihirbaz na ovaj na?in, ?ine?i ovo nevjerni?ko djelo, pokorio šejtanu i zauzvrat dobio neke usluge koje mu samo šejtan može dati. Isto se odnosi i na nerazumljivi govor koji neko koristi prilikom lije?enja, a niko drugi ga ne razumije.

Za ispravnost rukje (lije?enje Kur'anom i dovama) islamski u?enjaci postavljaju nekoliko uvjeta, izme?u ostalog, da bude na jasnom i razumljivom jeziku.

Druga stvar na koju želim ukazati jeste sljede?e: svi mi znamo da ženi nije dozvoljeno da se lije?i kod doktora muškarca, stranca, i da pred njim otkriva svoje tijelo osim u iznimnim situacijama kada je to nužno, odnosno kada se radi o bolesti ili kada je u pitanju spašavanje života, a u situaciji kada nema doktorice koja joj može ukazati tu uslugu lije?enja. Kod Mekkija Turabija nema iznimnih situacija nego on jednostavno krši Allahove propise i dodiruje bilo koju ženu koja mu do?e, dodiruju?i stidna mjesta tih žena. Interesantno je da on istovremeno tvrdi da je to Božiji dar?!

S obzirom na to, neophodno je istaknuti da ?ovjek ne može imati Božiji dar a istovremeno kršiti Allahove propise kroz isti taj Božiji dar. Niko nema pravo da iza?e iz okvira Allahovih zakona, pa ?ak ni poslanici koja su bili najbolja skupina ljudi koja se ikada pojavila na svijetu i koji su bili Allahu najdraža bi?a.

Islamski u?enjaci su jasno kazali da jedna od stvari koje izvode ?ovjeka iz vjere jeste smatranje i vjerovanje da je odre?enim osobama dozvoljeno da iza?u iz okvira šerijata i zakona sa kojim je došao Muhammed, sallallahu alejhi ve sellem.

Tre?a stvar jeste da mi muslimani vjerujemo u svijet džinna i šejtana. Šejtan može nauditi ?ovjeku i nanositi mu štetu odre?eno vrijeme, me?utim, njegova glavna zada?a jeste da odvede ?ovjeka u zabludu, nevjerstvo.
Shodno tome, kada osoba kojoj šteti šejtanovo djelovanje ode i potraži pomo? kod sihirbaza, šejtan automatski napušta tu osobu jer želi da povjeruje i da je obmane kako ju je taj sihirbaz zaista izlije?io. Na ovaj na?in on je naštetio toj osobi više nego kada je vršio pritisak na nju. Zašto? Zato što je odlazak kod sihirbaza  i vjerovanje u njega samo po sebi djelo nevjerstva, i na taj na?in šejtan je ostvario svoj primarni cilj. Samim tim to biva ve?a šteta po tu osobu nego prijašnje šejtansko djelovanje.
Zašto je to nevjerstvo?

Kaže Allah, subhanehu ve te'ala, kada govori o sihru: ''I povode se za onim što su šejtani O Sulejmanovoj vladavini kazivali. A Sulejman nije bio nevjernik - šejtani su nevjernici u?e?i ljude vradžbini.“ (Prijevod zna?enja El-Bekare, 102.) Ovo je prvo nevjerstvo!
U istom ajetu meleki koji su donijeli sihr, govorili su: ''Mi samo iskušavamo i ti ne budi nevjernik!'' To je drugo nevjerstvo!
U istom ajetu Allah, subhanehu ve te'ala, kaže:  ''...iako su znali da onaj koji tom vještinom vlada ne?e nikakve sre?e na onome svijetu imati.'' To je tre?e nevjerstvo! U istom ajetu stoji: ''...a doista je jadno za ono što su se prodali kad bi samo znali!'' To je ?etvrto nevjerstvo!

A u ajetu koji slijedi odmah poslije ovoga, govore?i opet o sihirbazima, Allah kaže: ''...a da oni vjeruju i boje se!'' Dakle, ovo je peto nevjerstvo, pa šta poslije ovih ajeta re?i za osobu koja ode sihirbazu i povjeruje mu?
U drugoj suri, govore?i o šejtanu, Allah, subhanehu ve te'ala, kaže: ''On vas vidi, On i vojske Njegove, odakle vi njih ne vidite. Mi smo u?inili šejtane zaštitnicima onih koji ne vjeruju.“ (Prijevod zna?enja El-'Araf, 27.)

Ovim ajetom aludira se na to da šejtan vidi ?ovjeka i zna da li je on pokoran Allahu ili ne i na taj na?in zna koliko je on jak ili slab, odnosno da li mu može naškoditi ili ne. Zato rukju ne treba da u?e osim bogobojazne osobe, zato što je njihova rukja djelotvorna, za razliku od ostalih grješnika koji imaju slab iman, slabo vjerovanje pa se šejtani igraju sa njihovom rukjom.
I peta stvar... Turabi tvrdi da razgovara sa ?udnim bi?ima koja su veli?ine 60 cm i imaju djelimi?no oblik kornja?a.

S obzirom na to da nas je Allah obavijestio o svijetu meleka, ljudi, džinna, biljaka i životinja, sasvim slobodno možemo re?i da Turabijev opis tih bi?a uop?e ne odgovara opisu meleka, a isto tako ni opisu ljudi, jer svi dobro znamo kako mi izgledamo.
Šta nam preostaje, zaklju?ite sami!

Kaže Allah, subhanehu ve te'ala: ''U tome je, zaista, pouka za onoga ko razum ima ili ko sluša, a priseban je.'' (Prijevod zna?enja Qaf, 37.)



Add this page to your favorite Social Bookmarking websites
Reddit! Del.icio.us! Mixx! Free and Open Source Software News Google! Live! Facebook! StumbleUpon! TwitThis Joomla Free PHP