brak_xxSvadbeno veselje je prošlo, gosti su otišli, a no? još uvijek traje. Mladoženja i mlada kona?no su sami. Obi?no su u tim trenucima i jedno i drugo stidni zbog doga?aja koji tek treba da uslijedi. I vesele se i stide jedno drugoga. Vrlo ?esto mladi znaju poželjeti da sijelo duže potraje kako bi, ni oni ne znaju?i zbog ?ega to ?ine, odgodili osamljivanje. Teško se naviknuti na drugog insana. Još je teže biti n?g pred njim, iako ga i duša i tijelo žele. Upravo zbog specifi?nosti prve bra?ne no?i prije intimnog odnosa preporu?uju se odre?ene predradnje koje imaju za cilj opuštanje, privikavanje na partnera, razbijanje predrasuda o spolnom odnosu, kao i svojevrsnu pripremu za trenutak koji ve?inu mladih motiviše za ulazak u brak 

Piše: Hfz.mr. Senaid Zajimovi? / Saff.ba

Prije svega potrebno je imati jasnu predstavu o spolnom odnosu. Uzvišeni Allah u svakog je ?ovjeka usadio nagon za seksom kao što je usadio i nagon za hranom i pi?em. Upražnjavanje seksa prirodan je ?in, dar Allahov. Gospodar svjetova u?inio ga je slatkim i privla?nim zbog ?ega ?ovjek u njemu uživa. Žena je simbol privla?nosti i vje?iti pojam nedoku?ivosti. Njene ?ari su interesantne i muškarac u njima potpuno uživa onda kada teško do njih dolazi. Zbog toga lahko dostupna žena gubi ljepotu i ?ar i biva predmetom kratkotrajnog i privremenog uživanja nakon ?ega muškarac ponovo ima potrebu za traženjem. Jednostavno, on ima potrebu za ne?im što je teško doku?ivo. U tom smislu i prva bra?na no? je svojevrsna kulminacija iš?ekivanja ovog sretnog trenutka. Tada se saznaje i osjeti zašto se isplatilo suzdržavati i ?ekati. Smisao ?uvanja od harama se doživljava kada se prepusti strastima i legalnom tjelesnom uživanju. U protivnom, ako ne dožive prvu bra?nu no? kao nešto što se doživi nakon dugog, teškog i napornog truda, izvjesno je da ?e se razo?arati zbog ?ega ?e u startu svog braka biti nesretni.

Prvi dodir tijela je dodir koji ostaje u trajnom sje?anju mladenaca

Kada se radi o ženi, ona isto tako mora osjetiti da je poželjna svome mužu. Mora doživjeti njegovu pažnju i nježnost. Mora biti potpuno smirena i prepuštena vo?enju osje?aja. Zbog toga se preporu?uje izbjegavanje žurbe. Ta no? mora biti duža nego sve druge no?i koje slijede. Zato i svadba mora kratko trajati da bi se imalo vremena za prvu intimu. Zato je najbolje da mladenci ostanu sami u ku?i kako bi se potpuno prepustili intimi i romantici. Mnogo je važno prvu no? doživjeti prirodno i u?initi da ona ostane u trajnom sje?anju po lijepom.
Da islam mnogo pažnje posve?uje smirivanju duše i tijela kao i predradnjama govori i sljede?i hadis: “Kada se neko od vas oženi, neka stavi ruku na prednji dio mladine glave, neka spomene ime Uzvišenog Allaha a zatim neka zamoli blagoslov rije?ima: ‘Allahu moj, molim te da mi podariš svako dobro u mojoj suprugi kao i dobro u onome u ?emu je ona po prirodi sklona. Allahu moj zaštiti me njena zla kao i zle prirode njene.'” (El-Buhari i Ebu Davud)
Može li išta bolje smiriti djevoja?ko srce od prizivanja imena Onoga Koji je stvorio to srce? Ko drugi osim Allaha može unijeti bereket u život mladenaca i ko ih može u?initi milim i lijepim jedno drugome. Od bereketa prve bra?ne no?i ovisi bereket ?itavog života. Zbog toga se priziva ime Allahovo. “Samo spominjanjem Allahova imena srca se smiruju.” (Er-Ra'd, 28)
Prvi dodir tijela je dodir koji ostaje u trajnom sje?anju mladenaca. Zbog toga se preporu?uje da on bude uz Allahovo ime kako bi bereket Njegova imena ušao u dušu i srce i u?inio milim dodire muža i žene. U protivnom, prvi dodir može biti opasan i dovesti do odre?ene averzije prema osobi koja ga ?ini.

Da li je potrebno imati seksualni odnos prve no?i, ili on može biti odložen?

Što se ti?e Šerijata, nije ni obavezno ni zabranjeno to u?initi prve no?i. To je odluka koju donosi novi bra?ni par. Ipak, mladoženja treba uvažiti osje?anja svoje nevjeste; na kraju krajeva, za nju su i on i okolina potpuno novi.
Nakon smirivanja i navikavanja mladenaca jednog na drugo, a prije prvog spolnog odnosa preporu?uje im se klanjanje dva rekata i dova poslije namaza. Ashab Allahovog Poslanika, a.s., ‘Abdullah ibn Mes‘ud, r.a., rekao je: “Kada dovedeš mladu u svoju ku?u (prve bra?ne no?i), neka ona iza tebe klanja dva rekata, a ti kaži: ‘Allahu moj, blagoslovi nas jedno drugom. Allahu moj, sastavi nas u dobru, a ako do?e do razvoda, omogu?i nam da se hairli rastavimo.'” (Ibn Ebi Šejbe)
Dakle, namaz pa tek onda spolni odnos. Sve ove predradnje imaju za cilj smiriti i za odnos pripremiti bra?nog druga koji je, razumije se, uznemiren jer u svoje okrilje treba primiti tu?e tijelo. Treba se na to tijelo naviknuti. Da bi se intimni odnos doživio i u?inio lijepim potrebno je sve od sebe u?initi da mladenci budu smireni. Uzvišeni je Allah rekao: «Jedan od dokaza Njegovih je to što za vas, od vrste vaše, stvara žene da se uz njih smirite…» (Er-Rum, 21) Dakle, duševni i tjelesni smiraj su cilj koji se treba posti?i sjedinjavanjem dvoje mladih. Namaz prije prvog spolnog odnosa je idealno sredstvo za postizanje smiraja. Osim toga namaz ima za cilj postizanje bereketa kojim mladoženja i mlada zapo?inju svoj život. On ?e u njihovom budu?em životu imati presudnu ulogu i kada se radi o djeci i kada se radi o imetku i kada se radi o slozi u bra?nom životu. Poslije namaza se u?i dova u kojoj se moli Uzvišeni za dobru suprugu i za slogu u životu. Pa ?ak i ako se desi neželjeni razvod, da se i on kao takav odvije u hairli atmosferi.
Prije spolnog odnosa suprug ?e pri?ati sa svojom suprugom, iskazivati joj rije?i ljubavi i pokušati biti romanti?an, kako bi taj trenutak u?inio što prijatnijim i intimnijim. Rije?i ljubavi, prijatan razgovor i nadasve opuštena atmosfera ?ine da bra?ni drugovi osjete naboj strasti u svojim tijelima. Dobro je da se uz razgovor me?usobno ?aste hranom i pi?em i da pri tome, kao Poslanik i Aiša, r.a., piju iz iste ?aše. Ona kaže: “Dala bih ?ašu Poslaniku, s. a. v. s., a on bi svoje usne stavio na mjesto gdje su bile moje usne, a potom bi pio. Svojim ustima bih uzimala meso iz Poslanikovih usta, a zatim ih približila usnama Poslanika, s. a. v. s. On bi naslonio svoja usta na moja i zubima preuzimao komadi? mesa iz mojih usta”. Ovo je primjer romantike i prijatne atmosfere.
Nakon što se atmosfera zagrije i strasti uzburkaju mladenci prilaze polaganom skidanju odje?e ?ime se olakšavaju pokreti tijela i ?ini ve?i užitak. Lijepo je da mladoženja polahko skida odje?u svojoj mladoj i da ne postupa sa njom kao siledžija koji ne može ?ekati dok se žena svu?e. Radi specifi?nog trenutka i zbog eventualne stidljivosti mlade, lijepo je da se prvo svla?enje obavi pod pokriva?em kako bi se ublažila neugodnost situacije. “Uzvišeni je Allah stidljiv i skriven i zato voli stidljivost i skrivanje.” (Ebu Davud)

Tjelesna predigra

Muškarac obi?no zaboravlja da je žena stvorena sa istim željama i prohtjevima kao i on sam. Sude?i prema ovoj ?injenici, islam stavlja akcenat na predigru. Spolni odnos bez predigre izjedna?ava se sa okrutnoš?u. Poslanik, s.a.v.s., je rekao: “Trojica ljudi su okrutni… tre?i je onaj koji ima odnos sa svojom suprugom bez predigre”. I seksualna želja i stid su tu smješteni zbog veoma odre?ene svrhe. Seksualna želja treba da bude neobuzdana, upravo tako – neobuzdana, kada je žena sa svojim mužem. A kada je u društvu drugih ona mora biti zašti?ena stidom.
Ljubljenje, grljenje, maženje i sli?ne radnje pripremaju kako ženu tako i muškarca da lakše podnesu bujicu strasti i da bolje dožive orgazam koji ?e uslijediti kao kulminacija njihova prvog seksualnog susreta. Najgore što se može desiti mladom bra?nom paru jeste grubi i bez prethodne predigre prilazak ženi kao što se to dešavalo našim ne tako davnim precima. Oni su smatrali da za intimni odnos nije potrebna predigra. Vjerovali su da je žena uvijek, kao i oni, spremna na spolni akt. Zbog toga ?emo ?esto iz njihovih usta ?uti kako ova današnja omladina puno dangubi u nekakvom zagrijavanju, što je naravno, njihova opasna zabluda po ovom pitanju. Mnoge su žene zauvijek dobile traume od prve bra?ne no?i. Mnoge su zamrzile spolni odnos i nikada ga više nisu poželjele. Rekle su tada: “Ako je takav spolni odnos i kod drugih, onda nam on ne treba”. Ovo je bila njihova zabluda o ljubavi i seksualnom susretu. Nedovoljna obrazovanost po ovom pitanju u porodici i društvu, ruralni seoski život i nedovoljna informiranost o hadisima Poslanika, s.a.v.s., koji govore o ljubavi u njegovoj ku?i, bitno su uticali na ovakav odnos prema spolnom aktu. Iz takvog shvatanja izrodio se «selja?ki» grubi odnos prema ženi i predrasuda o njoj kao “predmetu muškog zadovoljstva”. Poslanik, s.a.v.s., u jednom hadisu kaže: «Kada prilazite ženi nemojte padati po njoj kao što to ?ini životinja. Neka me?u vama bude posrednik. Neko je upitao: ‘A kakav posrednik'? Poslanik, s.a.v.s., je odgovorio: ‘Poljubac i razgovor'». (Ed-Dejlemi, Musnedul-firdevs)
Spolni odnos sa suprugom bez prethodne predigre, bez razgovora, poljubaca i dodira, dokaz je da muž od nje želi samo da mu pomogne da se on rastereti što je svakako odlika sebi?nih.
Muž i žena treba da se osje?aju potpuno slobodno kada do?e do me?usobne stimulacije koja je poznata kao predigra. Po islamskom u?enju, nije nikakav grijeh da žena bude aktivna za vrijeme intimnog odnosa. To se razlikuje od seksualnog morala hriš?anskog zapadnog svijeta u periodu prije seksualne revolucije. Rasel kaže: “Žene na Zapadu koje pripadaju jednoj ili dvije generacije unazad, mogu se sjetiti kako su ih majke opominjale da je seksualni odnos bio jedna neprijatna dužnost koju su dugovale svojim muževima, i da je trebalo da ‘mirno leže i misle na Englesku.’” (Sex and Destiny, str. 94.). Šta je drugo osim seksualnog revolta i nastranosti mogao donijeti takav moral?
Najtragi?nije u svemu ovome jeste to što ?e mnogi naši Bošnjaci i nakon ovog saznanja o orgazmu i tehnici intimnih odnosa u?iti sa televizije i interneta gledaju?i griješne scene, umjesto da to u?e iz hadisa i primjera u?itelja svih vremena Poslanika, s.a.v.s. Haman je na dersovima i vazovima ve?i grijeh pri?ati o ovim stvarima nego gledati porno filmove. Kažu, kad gledaš film, niko te ne vidi, a kad se javno o tome govori, stid obuhvati prisutne. I tako imamo slu?aj gdje se naš narod stidi o tome govoriti, a ne stidi se nemoralne radnje ?initi. Apsurd do apsurda.

Stimulacija u predigri

Što se ti?e metoda me?usobne stimulacije u predigri, Šerijat dozvoljava i mužu i ženi da vide, poljube, dotaknu, mirišu ili stimulišu bilo koji dio partnerovog tijela. Prema tome, oralni seks, kako se naziva u ovome dijelu svijeta, dozvoljen je, jer ne postoji kur’ansko-hadiski tekst koji ga zabranjuje, niti se on suprotstavlja op?im principima seksualnog odgoja.
Prije direktnog stupanja u spolni odnos, mladenci ?e prou?it dovu u kojoj ?e zamoliti Allaha da iz njihova prisustva udalji šejtana kao i da ga sprije?i da ima uticaja na njihovo eventualno za?eto dijete. Re?i ?e tom prilikom: “U ime Allaha. Moj Allahu, sa?uvaj nas šejtana, i sa?uvaj od šejtana ono što nam daruješ.” Ako bi iz takvog odnosa dobili dijete, šejtan mu uz Allahovu pomo? ne bi mogao nauditi. (El-Buhari)
Cilj u?enja dove prije odnosa jeste traženje Allahove zaštite ?ak i u ovom pitanju, kao i traženje bereketa u porodu. Hvala Allahu Koji se pobrinuo da Njegovi robovi imaju ?ime da zaštite sebe i svoj porod.

Seksualne tehnike 

Što se ti?e seksualnih tehnika, važno je re?i da ne postoje nikakva pravila ili zakoni ni u predigri ni u samom odnosu. Jedini zakoni i pravila su oni koje su postavili sami partneri svojim zajedni?kim, a vrlo ?esto i pre?utnim, sporazumom. Šta god donosi zadovoljstvo i mužu i ženi je ispravno i primjereno; a šta god je i jednom i drugom neugodno, nije ispravno. Jedina granica kod ovog op?eg pravila jeste šerijatsko pravilo koje zabranjuje prilazak ženi u analni otvor. Poslanik, s.a.v.s., je rekao: “Allah ne?e ni pogledati ?ovjeka koji ima odnos sa svojom ženom u analni otvor”. (En-Nesai i Ibn Hibban) U drugom hadisu rekao je: “Proklet je onaj ko ima odnos sa svojom ženom u analni otvor”. (Ebu Davud) Ovo je prljava i nastrana pojava, bukvalno oponašanje životinja. Ona je opre?na na?elima vjere, morala i veoma štetna po zdravlje. U jednom hadisu Poslanik, s.a.v.s., je rekao: “Sprijeda i otpozada, samo da je u spolni organ”. (El-Buhari) ” Prilazi svojoj ženi i sprijeda i otpozada, ali nikako u mjesto izvan rodnice, i nemoj joj prilaziti u vrijeme menstruacije.” (En-Nesai). Ibnul-Kajjim u svom djelu “Zadul-mea’d” kaže: “Pravo je žene da njen muž sa njom ima prirodne seksualne odnose. ?ine?i sodomiju on joj uskra?uje njeno pravo te propušta da zadovolji seksualnu požudu… Ona nije stvorena za taj prljavi akt. Zato svi oni koji izbjegavaju prirodni na?in i upuštaju se u neprirodne radnje zanemaruju Allahovu mudrost i Njegov zakon.”

Nastavit ?e se……



Add this page to your favorite Social Bookmarking websites
Reddit! Del.icio.us! Mixx! Free and Open Source Software News Google! Live! Facebook! StumbleUpon! TwitThis Joomla Free PHP