Subota, 05 SEPTEMBER 2009 15:34
Kad nam dovedu bolesnika, prvo što treba uraditi, nakon što smo obavili prethodne pripreme jeste da upitamo, njega ili njegove bližnje koji su došli sa njim - od ?ega pati, šta osje?a i koliko dugo to osje?a? Kad nam kaže šta osje?a i koliko dugo, pokušat ?emo,, na temelju iznesenih simptoma, odrediti o kakvom je oboljenju rije?, da li se radi o džinskom napadu, sihru, uroku ili ljubavi. Osim spomenutog, iscjelitelji Kur’anom prakticiraju i druge metode u otkrivanju vrste bolesti kod bolesnika
Lije?enje svih vrsta duhovnih oboljenja kojima su uzro?nici džini ili šejtani sastoji se iz tri etape: pripreme za lije?enje, samog ?ina lije?enja i postupka nakon izlje?enja.
Priprema za lije?enje: Kada kod nas do?e osoba koja ima jedan ili više siptoma oboljenja koje uzrokuju džini i šejtani, mi ?emo, na osnovu tih siptoma, nastojati da ustanovimo o kojoj je vrsti oboljenja ove rije?. Kad to uradimo, onda ?emo zapo?eti pripreme za lije?enje. One se sastoje u sljede?em:
a) da prona?emo ?istu prostoriju u kojoj ?emo u?iti bolesniku; da se iz nje odstrani sve ono što se kosi sa propisima Šerijata, kao što su: statue i slike ljudi i životinja, alkohol, slike golih žena i muškaraca, zvono, pas i sl.
Bilježi Muslim u Sahihu sa senedom od Ebu Hurejre, koji je kazao da je Allahov Poslanik, s.a, rekao:
„Meleki ne ulaze u prostoriju u kojoj su statue ili slike.“
Tako?er, bilježi Muslim u Sahihu sa senedom od Ebu Hurejrea, koji je kazao da je Allahov Poslanik, s.a, rekao:
„Meleki ne druguju sa skupinom u kojoj se nalaze zvono i pas.“; *1
b) da se zahtijeva od žena koje su otkrivene da se pokriju i da im se sugerira da to svakodnevno ?ine. To iz razloga što je svaka žena griješna koja se islamski ne pokrije, a šejtani se rado druže sa grješnicima i grješnicama;
c) zahtijevati od muškaraca koji nose svilu i zlato da se udalje iz prostorije u kojoj se u?i bolesniku, pošto je muškarcima zabranjeno da nose svilu i zlato. Ukoliko to budu prakticirali, oni su grješnici, a šejtani vole da budu u društvu grješnika. Njihovo prisustvo u tim prostorijama usporava uspješno lije?enje;
d) da iscijelitelj objasni bolesnoj osobi da je jedan od uvjeta uspješnog lije?enja, i to da su i iscijelitelj i bolesnik uvjereni da Allah daje lijek i da je Kur‘an lijek;
Uzvišeni Allah kaže: Mi objavljujemo u Kur‘anu ono što je lijek i milost vjernicima, a nevjernicima on samo pove?ava propast. (El-Isra, 82.)
Uzvišeni Allah kaže: O ljudi, ve? vam je stigla poruka od Gospodara vašeg i lijek za vaša srca i uputstvo i milost vjernicima.; (Junus, 57.)
e) da bolesna osoba od sebe odstrani zapise i hajmajlije ukoliko ih ima uzase, kako bi lije?enje bilo potpunije;
f) da isjelitelj zahtijeva da se ugasi muzika i pjesme, ukoliko se u ku?i u kojoj se namjerava u?iti rukja ili njenoj bližoj okolini - one ?uju;
g) da isjelitelj održi kra?i govor u kome ?e upozoriti bolesnu osobu i njene uku?ane da je Allah taj koji daje lijek i da je neophodno da se striktno pridržavaju propisa Šerijata ukoliko žele da im Allah spusti svoju milost i podari lijek bolesnoj osobi. Kad se izvrše spomenute pripreme, pristupa se samom ?inu lije?enja.
?in lije?enja Kur’anom: Nakon što smo izvršili sve neophodne pripreme, pregledamo bolesnika, u?imo bolesniku, i propisujemo terapije koju ?e bolesnik koristiti kod ku?e.
Pregled bolesnika: Kad nam dovedu bolesnika, logi?no, prvo što treba uraditi nakon što smo obavili prethodne pripreme je da ga upitamo, njega ili njegove bližnje koji su došli sa njim - od ?ega pati, šta osje?a i koliko dugo to osje?a? Kad nam kaže šta osje?a i koliko dugo, pokušat ?emo na temelju simptoma koje nam iznese odrediti o kakvom je oboljenju rije?, da li je upitanju džinski napad, sihr, urok ili ljubav.
Osim spomenutog, iscjelitelji Kur’anom prakticiraju i druge mnogobrojne metode u otkrivanju vrste bolesti kod bolesnika. Ovdje ?u spomenuti tri naj?eš?e metode.
Metoda dizanja ruku: Ovo je jedna od veoma efikasnih metoda kod pregleda bolesnika. Ona se sastoji u tome da bolesnik sjedne ispred iscjelitelja; neki prakticiraju da bolesnik sjedne na tlo i ispruži noge, me?utim, može sjesti na kau? ili stolicu, staviti ruke na koljena, zatvoriti o?i, maksimalno se opustiti i slušati ono što lije?nik bude u?io. Lije?nik ?e u?iti sljede?e: Danas ?emo usta zape?atiti, njihove ruke ?e Nam govoriti... (Jasin, 65.) Ovo treba ponavljati više puta; - sedam, devet, jedanaest, devetnaest i sl.
A kad tebi poslasmo nekolicinu džina da Kur’an slušaju, pa kad prisustvovaše u?enju njegovu, rekoše: Šutite!, a kad se ono završi, oni se narodu svome, opominju?i ga, vratiše, i rekoše: O naš narode! Mi smo zbilja Knjigu jednu slušali, koja nakon Musaa objavljena bi, potvr?uju?i istinitim one prije nje objavljene, napu?uje Istini i Putu Pravome! O naš narode! Odazovite se vi pozivatelju Allahovu! (El-Ahkaf, 29 i 30.)
Nakon što ovo prou?imo, treba tri puta prou?iti sljede?e:
“Zaklinjem vam se Velikim Allahom a to je, da znate, zakletva velika”
Nakon ovoga treba re?i sljede?e:
Ako se u ovom tijelu nalazi trag sihra ili zavisti, neka se podigne desna ruka, pokoravaju?i se Allahovoj volji, ili neka se ispruže njeni prsti. A ako je u tijelu trag džinskog udara ili ljubavi, neka se podigne lijeva ruka ili ispruže njeni prsti, pokoravaju?i se Allahovoj volji a ne mojoj.
Nakon ovoga treba u?iti sljede?e ajete:
I kunem se ?asom kada se zvijezde gube, a to je, da znate, zakletva velika, on je, zaista, Kur’an plemeniti u Knjizi brižljivo ?uvanoj – dodirnuti ga smiju samo oni koji su ?isti, on je Objava od Gospodara svjetova. Pa, kako ovaj govor omalovažavate i umjesto zahvalnosti što vam je hrana darovana – vi u njega ne vjerujete? A zašto vi kad duša do guše do?e, i kad vi budete tada gledali. (El-Vaki’a, 75-84.)
Kad ovo prou?imo, treba zakletvu ponoviti:
Zaklinjem vam se Velikim Allahom a to je, da znate, zakletva velika”
Nakon nje, više puta izgovoriti:
O naš narode! Odazovite se vi pozivatelju Allahovu!
Sve gore spomenuto treba u?iti dotle dok Allah ne pokaže o ?emu se radi, odnosno dok se ne podigne ili lijeva ili desna ruka. Nebi bilo loše izgovarati i prijevod toga što u?imo, pošto bosanski džini ne razumiju arapski jezik.
Ukoliko džin bolesniku podigne desnu ruku, onda to zna?i da se radi o sihru ili zavisti, a ako mu podigne lijevu ruku, onda to zna?i da se radi o džinskom napadu ili ljubavi. Ukoliko džin podigne desnu ruku, onda treba u?iti ajete iz Kur’ana, prvo one kojima se kvari sihr, a potom ajete kojima se kvare uroci i zavisti i pratiti reakciju bolesnika. Ukoliko bude snažnije reagirao na ajete koji se u?e za kvarenje sihra, onda se radi o sihru, a ukoliko bude ja?e reagirao na ajete koji se u?e za izlije?enje od uroka i zavisti, onda se kod njega radi o uroku i zavisti. Na isti na?in ?emo postupiti i u slu?aju da se podigne bolesnikova lijeva ruka. Prvo ?emo u?iti ajete kojima se lije?e džinski napadi, a onda ajete kojima se lije?i napadi iz ljubavi. Na koje bude više reagirao, to treba nastaviti lije?iti. Ova metoda se pokazala veoma efikasnom.
< « |
---|